Täytynee varmaan vähä avata kuka olen ja mikä se tämä tämmönen blogi on. 

 

Olen opiskelija joka myös aina silloin tällöin käy töissä piipahtamassa, sosiaalialalla. Elämää on tullut nähtyä ja koettua jonku verran vaikka ikää ei ole kuin 27. On menetyksiä paljon, niin lopullisia kuin sitten myös omasta tahdosta johtuvia siltojen katkaisuja. Mutta ne kasvattaa, ne todellakin kasvattaa. 

 

Rakastan käsitöiden tekemistä, joskaan en ole siinä mikään proo.. Lukeminen on myös ihanan terapeuttista. MUTTA, nyt olen tammikuusta lähtien kulkenut salilla ja liikkunut muutenkin enemmän. Painoa on pudonnut yhteensä 20 kiloa.  Pahimmillaan paino on käynyt 96 kilossa, nyt se keikkuu siinä 76 kilon kohdalla. Maanantaina ollaan taas viisaampia mitä näyttää. Kesän olin kolmivuorotyössä, joka aiheutti sen etten kerta kaikkiaan jaksanut harrastaa yhtään mitään. Tein vain töitä ja nautin kesästä, painossahan se sitten näkyi, mutta elämä on.

 

Olen aktiivisesti seurannut Jonnan blogia, joka on jaksanut motivoida päivästä toiseen, siinä naisessa on kyllä poweria, uskomaton. Käykäähän kurkkaamassa http://jonna1983.fitfashion.fi/

 

Itse koitan käydä salilla kolmekertaa viikossa ja ainakin yhtenä päivänä puolentunnin spinningissä. Sitten lisäksi ulkoilua pitkin viikkoa. Tänäänkin aamulla kävin hölkkäämässä ja kävelemässä puolituntia, eilen 40 minuuttia. Ennen en ole jaksanut juosta/hölkätä kuin max 2 min. Tänäänkin hölkkäsin menemään 13 min. :O Asiaan lienee vaikuttavan myös se etten enää tupakoi samalla tavalla kun ennen. Ennen saattoi mennä maxi-aski päivässä, nyt ei maistu edes joka päivä, toisinaan saatan polttaa max 5. Siihen 5 tupakkaan/pvä olen vetänyt rajan itselleni, sitä ei saa ylittää. Hellustan nimittäin miehen kanssa joka on yhdenlainen urheiluhullu, koko ajan menossa ja tekemässä, eikä todellakaan polta! 

 

No tässäpä tätä tekstiä nyt ensialkuun..